Populiariausias tarp jaunimo – kelionės draudimas

Populiariausias tarp jaunimo – kelionės draudimas

2012-10-30

Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos (LiJOT) ir Seesam Insurance AS Lietuvos filialo užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, tarp jaunimo populiariausias išlieka kelionės draudimas – juo draudęsi nurodė trečdalis visų respondentų ir 59 proc. ketinančiųjų vykti į užsienį. Kasmetinio tyrimo duomenimis, kelionės draudimo įsigijimas tarp keliaujančio jaunimo trečius metus iš eilės auga po 4-8 proc. 

Kaip ir ankstesniais metais, populiariausia transporto priemone išlieka lėktuvas – ją renkasi trečdalis keliautojų. Antrasis pagal populiarumą – automobilis, tačiau naudojimasis juo šiek tiek mažėja, o auga autobusų bei traukinių populiarumas – jais planuoja keliauti atitinkamai 21 ir 13 proc. respondentų. Lietuvos jaunimas ir toliau vasarą daugiausiai atostogauja „tiek Lietuvoje, tiek užsienyje“ – taip nurodė 37 proc. apklaustųjų. Tačiau sumažėjo atostogaujančiųjų Lietuvos pajūryje – šiemet tokių buvo 18 proc., lyginant su 23 proc. praėjusiais metais.

„Šiais metais mažiau jaunimo rinkosi Lietuvos pajūrį – panašu, kad už panašią sumą pinigų nusprendė keliauti į užsienį. Viena vertus, akiračio praplėtimas, naujų šalių pažinimas jauniems žmonėms yra labai reikalingas, kita vertus, galima galvoti, kad Lietuvoje jaunimui atostogauti per brangu arba netenkina siūlomų paslaugų kokybė. Be abejo, atostogų maršrutų pokyčiams įtakos galėjo turėti ir permainingi vasaros orai“, – teigė LiJOT prezidentė Loreta Senkutė.

Dažniausiai Lietuvos jaunimas vyksta į Europos Sąjungos valstybes – jas renkasi pusė apklaustųjų. Penktadalis taip pat keliauja į kaimynines šalis – Lenkiją, Baltarusiją, Latviją, Rusiją. Šiais metais 5 proc. išaugo kelionių į ne ES valstybes skaičius – į jas vyksta 14 proc. keliaujančio jaunimo.

Pasak draudimo bendrovės Seesam Lietuvos filialo vadovės Brigitos Blavaščiūnienės, jaunimas vis noriau perka draudimo paslaugas ir yra linkę jas įsigyti internetu. „Šiemet net 70 proc. respondentų nurodė naudojęsi draudimo paslaugomis – ši dalis kasmet stabiliai auga po 2-3 proc. Jaunimas draudimo polisus ypač noriai įsigyja internetu. Draudimo paslaugas internete iš viso perka 30 proc. draudimo klientų, o jaunimo tarpe ši tendencija dar ryškesnė – beveik 50 proc. respondentų nurodė internetą kaip patogiausią draudimo įsigijimo būdą. Kitų draudimo polisų įsigijimo būdų, pavyzdžiui, telefonu, atvykstant į skyrių ar draudimo atstovui atvykstant į namus, populiarumas tarp jaunimo mažėja“, – teigia B. Blavaščiūnienė. 

Tyrimas buvo atliktas Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos (LiJOT) ir Seesam Insurance AS Lietuvos filialo užsakymu. Tyrimo duomenys surinkti CAWI (internetinės apklausos) metodu, 2012 metų liepos 19 – rugpjūčio 28 dienomis. Jame dalyvavo 437 16-29 metų asmenys. Didžioji dalis apklaustųjų – didmiesčių gyventojai (57 proc.), turintys arba siekiantys aukštojo išsilavinimo (51 proc.). 

Apie Seesam Insurance AS
Seesam Insurance AS – ne gyvybės draudimo bendrovė, teikianti draudimo paslaugas privatiems ir verslo klientams Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Seesam Insurance AS priklauso didžiausiai Suomijoje finansinių įmonių grupei OP-Pohjola ir remiasi laiko patikrinta grupės patirtimi bei žiniomis, todėl, tinkamai įvertinusi rizikas, gali pasiūlyti kokybišką draudiminę apsaugą įvairiems gyvenimo ir verslo atvejams.

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: language

Filename: news/item_view.php

Line Number: 38

Related news