Naujienos

  • 2012-09-11

    Kasko draudimu internetu dažniau draudžiasi patyrę vairuotojai

    Kasko draudimu internetu dažniau draudžiasi patyrę vairuotojai

    Seesam Insurance AS Lietuvos filialo duomenimis, kasko draudimu automobilius internetu dažniau draudžia didesnį vairavimo stažą turintys vairuotojai. Vairuojantieji 10-15 metų per septynis šių metų mėnesius pasirašė 42 proc. visų draudimo sutarčių internetu, tai yra 72 proc. daugiau negu 2011 m. per tą patį laikotarpį.

  • 2012-09-06

    Rudens mėnesiais moksleiviai patiria daugiau nelaimingų atsitikimų

    Rudens mėnesiais moksleiviai patiria daugiau nelaimingų atsitikimų

    Moksleivių vasaros atostogų pabaiga tėveliams reiškia ir didesnę atsakomybę dėl jų atžalų sveikatos. Rudenį, kai vaikai sugrįžta į mokyklos suolus, penktadaliu padaugėja įvairių traumų atvejų. Dažniausios jų – odos sužalojimai ir kaulų lūžiai, atskleidžia ne gyvybės draudimo bendrovės „Gjensidige Baltic“ Lietuvos filialo ir jo užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos duomenys.

  • 2012-09-06

    Rugsėjį bus apdrausti visos Lietuvos mokiniai

    Rugsėjį bus apdrausti visos Lietuvos mokiniai

    Tradicinė rugsėjo saugaus eismo iniciatyva „Apsaugok mane" pradeda jau tryliktą rugsėjį ir kviečia visus suaugusiuosius, vairuotojus ir pėsčiuosius pasirūpinti pačiais jautriausiais eismo dalyviais - moksleiviais.

  • 2012-09-06

    Rudens pradžia avaringumą išaugina penktadaliu

    Rudens pradžia avaringumą išaugina penktadaliu

    Rugsėjį eismo įvykių skaičius Lietuvos keliuose išauga nuo 15 iki 20 proc., palyginti su vasaros mėnesiais. Šią tendenciją atskleidžia „If“ 2008–2011 metų eismo įvykių statistika.

  • 2012-06-28

    Autoservisų klientams svarbiausia – kokybiškas darbas ir remonto trukmė

    Autoservisų klientams svarbiausia – kokybiškas darbas ir remonto trukmė

    Remontuodami automobilį 94% klientų iš serviso tikisi geros kokybės, 65% – kad darbai būtų atlikti laiku. Tokie rezultatai gauti „Lietuvos draudimui“ atlikus pirmąją Lietuvoje servisuose aptarnautų klientų nuomonės apklausą. Apklausos rezultatai skirti išsiaiškinti, ko klientai tikisi iš serviso remontuodami automobilį ir ar jie lieka patenkinti suteiktomis paslaugomis.