Asmeniui
Jums nutiko nelaimingas atsitikimas (paslydote, buvote užpultas, patekote į avariją)? Susirgote ar susižalojote kelionėje? Domina, kaip to išvengti? Turite papildomą sveikatos draudimą ir nežinote, kaip juo pasinaudoti? Sužinokite daugiau.
Įvyko nelaimingas atsitikimas – ką daryti?
- Jei buvote užpultas ar sužalotas per eismo įvykį, praneškite apie tai policijai.
- Iškart, bet ne vėliau kaip per 48 val., kreipkitės dėl medicinos pagalbos suteikimo.
- Per sutartyje nustatytą terminą informuokite draudimo bendrovę apie įvykusį nelaimingą atsitikimą.
Pristatykite draudimo bendrovei dokumentus, patvirtinančius nelaimingo atsitikimo faktą ir padarinius (medicininių dokumentų išrašus, epikrizę, rentgenogramas).
Susirgote ar susižalojote kelionėje – ką daryti?
Kreipkitės į artimiausią oficialią gydymo įstaigą ar gydytoją. Jeigu dėl susirgimo Jums reikalingas stacionarinis gydymas, apie tai Jūs pats ar su gydytojo pagalba nedelsdami informuokite savo draudimo bendrovės Žalų reguliavimo skyrių (darbo dienomis) arba asistavimo partnerį (telefonais ir adresais, nurodytais draudimo liudijime ir atmintinėje apdraustajam). Žalų asistavimo centras užsienyje teikia klientams pagalbą ištisą parą: padeda pasirinkti reikiamą gydytoją ar ligoninę, suteikia medicininių paslaugų apmokėjimo garantijas patekus į ligoninę bei organizuoja būtiną ligonio parvežimą į Lietuvą tolimesniam gydymui.
Jeigu Jums tektų gydytis ambulatoriškai bei pirkti gydytojo išrašytus vaistus ir jei tokias gydymo išlaidas galite apmokėti patys, sugrįžę iš kelionės patirtas išlaidas atgausite. Pristatykite draudžiamąjį įvykį patvirtinančius dokumentus, sąskaitų originalus bei kvitus. Reikalaukite, kad dokumentuose gydytojas nurodytų diagnozę, gydymo datą ir atliktas paslaugas.
Turite papildomą sveikatos draudimą...
Kur galite gydytis?
Galite pasirinkti bet kurią Jums priimtiną gydymo įstaigą, su kuria draudimo bendrovė yra sudariusi sutartį. Tokia pati tvarka galioja ir perkant vaistus vaistinėje. Kai kurie draudikai suteikia galimybę naudotis paslaugomis ir tų įstaigų, su kuriomis jie nėra sudarę sutarties.
Kas kompensuojama?
Ambulatorinis gydymas, gydytojų konsultacijos ir gydymas, diagnostiniai tyrimai, slaugos paslaugos, vaistai, stomatologinis gydymas, profilaktinės priemonės (vitaminai, gydomieji masažai), fizioterapija, stacionarinis gydymas.
Kokia yra kompensavimo procedūra?
Vykdami į gydymo įstaigą, su savimi dažniausiai turite turėti draudimo knygelę – suteikus paslaugas, Jūsų knygelėje bus įrašoma suteiktų paslaugų kaina, o draudimo bendrovė vėliau atsiskaitys su gydymo įstaiga tiesiogiai. Panaši procedūra galioja ir su vaistinėmis, tik ten turite sumokėti pusę (kompensuojama suma gali skirtis) vaistų kainos pats. Jei lankėtės gydymo įstaigoje ar vaistinėje, su kuria Jūsų draudikas nėra sudaręs sutarties, tokiu atveju turite pats sumokėti už paslaugas ar vaistus ir vėliau medicininę dokumentaciją ir sveikatos priežiūros įstaigos išrašytą sąskaitą kartu su savo draudimo knygele pateikti draudimo kompanijai, kuri kompensuos išlaidas vadovaudamasi šiais dokumentais.